Bobleriget

Er det med Gud og Jesus noget for børn? JA!!

Børn og tro spiller en stor og vigtig rolle i Bornholmerkirken. Vi ELSKER simpelthen børn!

Og derfor har vi har et brændende ønske om, at alle børn som er døbt til at tilhøre Jesus, må blive oplært i den kristne tro og få en personlig relation til ham.

I vores børnekirke "Bobleriget" arbejder vi med at formidle den kristne tro i børnehøjde, så den opleves vedkommende - både for de mindste og de største.

Ved mange af søndagsgudstjenesterne kalder vi børnene med til børnekirken "Bobleriget".

Børnene inddeles i 3 grupper:

Minibobler: 3 år-2. klasse

Megabobler: 3. klasse-6. klasse

Microbobler: Er for de allermindste børn. Vi tilbyder, at forældre kan mødes i den lille dagligstue under gudstjenesten. Her er opstillet højtaler og legetøj, så det er muligt for de voksne at følge med i gudstjenesten, mens de mindste leger.

Der er mikrobølgeovn i køkkenet, hvis der skulle være behov for at varme en flaske.